Pages

04 July 2013

I'm 23

Assalamualaikum my blog..

Semalam genaplah usia aku 23 tahun..dah 23 tahun aku menetap di planet Bumi ni haa..banyak kenangan manis & tak berapa nak manis selama aku menetap di planet Bumi..

Semalam ada buat makan-makan sikit kat rumah member aku..sangat-sangat seronok..bermacam-macam juadah ada..ceh!ala-ala juadah bulan puasa pulak kan..yela..tak lama lagi kan dah nak masuk bulan Ramadhan..hehe

Even dapat kek span jek tapi it's very valuable..daripada tak dapat langsung at least ada lah jugak kan..thanks so much my dear friends!

That's my last birthday celebration with my friends..kan kami dah nak habis belajar dah..mesti akan rindu saat-saat tu kan..sobs2!

Tak apa..nanti dah kerja,kita celeb lagi meriah okay..hehe

I think,that's all..

Kek span pun sodap!
berWESTERN skali-skala..hehe
Cocktail yg yummy!

1 comment:

ZWAN SABRI said...

simpan kek span tu sikit kt aku.. hehe