Pages

Me

It's me..

Assalam..

Hari ni aku dah touch up sket blog aku..bagi cun sket kan..tengok!sangat-sangat colorful kan..baru lah bersemangat sket nak berblog..

Sekali lagi SELAMAT BERKENALAN..atas muka bumi ni aku dikenali sebagai IZDIHAR..tapi aku lebih suka orang panggil aku CHESDI..tu nama COMEL aku..haha..kan atas muka bumi ni ramai nama yang sama dengan aku so nama tu membezakan aku dengan yang lain..

Nothing special about me..aku hanya gadis biasa jek..tak ada kuasa luar biasa pun..aku bukan bomoh mahupun dukun..huhu

Apa-apa pun selamat menjadi sahabat di dunia blog..

Bai

4 comments:

azstory said...

Pose kt ladang gedang mana neh? hehehe

cikbungasekuntum said...

ladang gedang 2 ape?

azstory said...

huh gedang? ape benda tu? jauh no kesalahan typo.. nk tulis ladang getah..hahaha adoyai...

cikbungasekuntum said...

ha9..dh agak dh..typotamus..