Pages

10 May 2013

Lebih nebes daripada akad nikah

Assalamualaikum my blog..

Good morning!awal betul aku update status..first time ke bangun awal?haha..eisy!dah memang bangun awal pun kan..kan tadi kita solat subuh berjemaah kat surau..betul ke bohong?tadi kau nampak aku dok saf belah laki ke pompuan?haa..mengarut2!haha

Okay..okay..sebenarnya aku sangat2 dan teramat2 serta paling nebes sekarang..lebih nebes daripada akad nikah..macam tahu2 jek camna akad nikah kan..bajet pernah akad nikah betul..huhu..orang kata makan xbasah,tidor xkenyang,mandi xlena..macam kucing kematian laki pun ada..mak aih!teruknya..mana xteruknya..nanti ada rombongan mak kiah nak masuk meminang aku..percaya?jangan percaya..itu semua fitnah..hehe

Sebenarnya aku dapat pergi interview xlama lagi..lagi 20 hari nak pergi interview..punya lah excited buka email semalam..buka jek email,tengok ada email daripada SPA..mak aih!mana xterkejut..lebih terkejut daripada monkey..jawatan apa?biasa2 jek..bibik jek pun..jeles x?jeles lah tu..haha

Memang nebes tahap dewa dewi dah ni..hadoi!xkan nak bawak masuk mak time interbiu..macam mak aku pulak yang nak kena interbiu kan..haha

Jom lah kita hilangkan nebes..how?jom buat gwiyomi versi kiut..kiut lah sangat kan..

That's all

2 comments:

azstory311 said...

err.. lg berapa hari tinggal ni? apa2 pun semoga berjaya k.. doa bnyak2.. muka musti senyummm masa interview..hehe

Preity Zinta said...

az: 6 hari jek lg..cuak!