Pages

26 March 2013

Photo shoot bersama cool blog

Assalamualaikum dear blog..

Phewww!mata dah blur tengok banyak sangat journal..tengok jek dulu..baca kemudian..hehe

Begitulah aku sebagai seorang student..suka sangat kan tangguh kerja..then menyesal..

Photo shoot bersama cool blog?photo shoot lah sangat kan..haha

Okay..okay..petang tadi aku and my housemates pergi Central Square sebab nak tukar barang and teman housemate aku shopping something..

Guess what happen masa kat shopping mall tadi?Oh my Allah..aku gayat!eisy!sangat-sangat teruk okay..tu bukannya Penang Hill..awat lah ceq boleh gayat jugak yea?over okay..

Lupakan semua tu..xpenting..huhu..

Before balik rumah kami semua pekena ayaq cool blog..masing-masing ambik perisa lain-lain..aku pekena ayaq oreo blog chocolate..okay lah..not bad..tapi best chocolate blog lagi..

Okay..that's all..just short..hehe




2 comments:

kindergartenlibrary said...

comel . .

afzalsukasuki said...

lepasni gamaknya semakin larislah jualan coolblog sehingga ke peringkat antarabangsa kan?kan?hahaha