Pages

25 February 2013

Farewell

Assalamualaikum hampa sekalian..dah lama ceq x update blog..agak kemalasan kebelakangan ini..hehe

Actually aku x dak idea nak update apa..xpa2..malam ni aku update 1 entry..macam skema plak kan..haha

Okay2..semalam berlangsungnya majlis farewell aku..x lama lagi aku akan habis praktikal..Khamis ni last day aku praktikal di Unit Perhubungan Awam USM Kubang Kerian..

Rasa macam sedih pulak nak berpisah dengan staf-staf kat situ..tskkkk!

Akhir-akhir praktikal baru rasa happy2 praktikal kat situ..bergurau-senda..mesti aku akan rindu that moment..kejap jek kan praktikal..

Apa-apa pun i will keep that sweet moment in my mind..

Jom layan pics yang berjaya diCATCH semalam..hehe



Malu2 kerbau..=.=
With Kak Ida,Nadia,Kak Ruhil & Encik Rodin..
& Syafiq..
Sekian..

No comments: