Pages

26 January 2013

Wife wanna be

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi..

Baru-baru ini iaitu pada 18 dan 19 Januari 2013 aku selamat diijabkabulkan..eh!silap..aku berjaya mengikuti kursus pra-perkahwinan dengan jayanya..kamu semua dah pergi ke kursus tu?dah?good!dah boleh lah tu nikah gamaknya..huhu

Banyak jugak info yang berguna yang aku dapat..ada slot yang best dan ada jugak slot yang tak best..maksud aku ada slot yang gelak sakan..dan ada jugak slot yang rasa nak tertidor..faham-faham jer lah yea..huhu

So,lepas ni boleh lah aku nikah kan?boleh ke?calon suami pun tak ada lagi..macam mana nak nikah..isy2!kena cari calon suami dulu nie..ada siapa-siapa yang nak nikah dengan ceq ka?stail promote diri..huhu

Tak apa lah tak nikah lagi kan..yang penting habiskan degree dulu kan..then sambung master or kerja dulu..dah ada duit kita nikah lah yea..in shaa allah..

That's all..

Assalam

After kursus pra-perkahwinan..gediks!

No comments: