Pages

08 September 2013

Bisakah mimpi menjadi realiti?

Asal x secomel dalam mimpi?

Hello..hello..Assalamualaikum

Hari ni aku menaip lagi..dan mungkin besok atau lusa aku akan menaip lagi dan lagi..

Bisakah mimpi menjadi realiti?bisa?bukan bisa ular mahupun lipan.kalau kena hak tu konpem pengsan.okay x lucu pun.

Baiklah.tetiba pulak aku mimpi kapel dengan salah seorang pemain bola sepak Korea.wah!syok jek mimpi macam tu kan.rasa seperti di awan-awangan pulak.betoi ke tatabahasa aku tu?apa-apa jer lah.x kena tolak markah pun.

Kan best kalau mimpi boleh jadi realiti.memang kecoh lah kalau aku betoi2 jadi awek pemain bola sepak Korea.memang terbelit2 lah nanti lidah aku nak cakap Korea.tapi yang pelik nya dalam mimpi tu aku x cakap Korea.aku cakap Jepun.pelik betoi.

Itu lah yang dinamakan mimpi.mana ada yang betoi nya.tapi kadang-kadang ada jugak mimpi menjadi realiti mahupun kenyataan.mimpi boleh jadi satu petunjuk apa akan berlaku.kadang-kadang jer lah benda macam tu berlaku.

Agak-agaknya lah kan,kenapa aku mimpi macam tu?adakah kerana bakal suami aku nanti seorang pemain bola sepak?ataupun suami aku secomel pemain bola sepak Korea tu?ataupun apa saja lah kan.

Macam-macam lah mimpi kan.macam-macam benda boleh kita mimpikan.ada yang menyeronokkan dan ada yang menakutkan.mimpi kena kejar hantu pun pernah.haha

Itu saja lah buat hari ini.

Adios..

2 comments:

binibeckham said...

cepat tafsirkan setipa yang kita mimpi biasanya ada makna yang tersembunyi

Preity Zinta said...

maksudnya apa tu?xphm