Pages

30 September 2012

Yang sejuk dek mata memandang menjadi pilihan mu

Selamat tengah malam..dah tengah malam kan..

Punya lah excited nak update blog tengah-tengah malam ni haa..membuak-buak jantung aku nak update one story ni haa..mana tidak excited nya..entry ni ada kaitan dengan orang terdekat aku ok..excited sangat-sangat..

Lets talk about jodoh..

Orang kata, jodoh pertemuan itu sudah ditentukan oleh yang MAHA ESA..kita sebagai hambaNYA hanya perlu untuk berusaha sekiranya mahu yang lebih daripada yang dah ditetapkan..betul tak?

So, hari ni aku betul-betul tak percaya something yang tak diduga terjadi..salah seorang kawan lelaki aku berkenan dengan salah seorang kawan perempuan aku..nak tahu apa reason kawan lelaki aku tu berkenan dengan kawan perempuan aku tu?

The reason is: SEJUK MATA MELIHAT WAJAHNYA..lebih kurang macam tu..

Memang unexpected ok..padahal dulu depa berdua pernah berjumpa masa aku teman kawan perempuan aku pergi discussion..tapi masa tu tak ada apa-apa yang terjadi lagi..BUT tadi memang unexpected..kawan lelaki aku chat dengan aku dan cakap macam tu..so sweet..

See..!orang laki even depa jahat ke baik ke mesti akan pilih wanita yang baik,solehah,mempunyai wajah yang sedap mata memandang..macam tu lah lebih kurang..

Aku?lambat lagi lah gamaknya..tak apa..fokus kat cita-cita lah dulu gamaknya..bukan gamaknya..tapi seharusnya fokus kat cita-cita dulu..jodoh anytime akan datang kan..tapi kita tetap kena usaha dan berdoa..

Assalam..

3 comments:

bu-j said...

carikan utk sy boleh...?hehe

bu-j said...

carikan utk sy boleh?hehe

Preity Zinta said...

err..nk yg cane?ha9